Selamat datang di Snow Wolf of Peaceful, Terima Kasih telah berkunjung jangan lupa tinggalkan komentar | Selamat datang di www.hshirokuro.blogspot.com | Apabila ada artikle yang tidak layak / SARU harap coment di blog ini atau bisa memberi tahu lewat Twitter kami | Terima Kasih telah berkunjung |

Selasa, 29 Mei 2012

4Media iPad Max PlatinumVersion 5.2.2.20120318

4Media iPad Max Platinum helps you to backup all iPad content to computer or iTunes, transfer music, movies, photos, ebooks (.pdf, .epub), ringtones, iPhone or iPad contacts, iPhone sms, iMessage, YouTube etc. 9 video websites between PC and iPad; convert audio or video to iPad music or movies, rip any CD, DVD to iPad music, movies; grasp online videos to iPad; create iPhone ringtones and so on.

Now it's upgraded and lets you connect and transfer all iPad, iPhone and iPod content via Wi-Fi, when you have no USB data line at hand. And 4Media iPad Max Platinum is fully compatible with iOS 5.1, iTunes 10.6 and new iPad 3, besides all other iPad, iPod and iPhone models.

( DOWNLOAD )


-          Klik Download diatas
-          Jika sudah masuk tunggu saja sampai loading mozilanya selesai maka otomatis akan muncul tab download oleh IDM


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Arigato atas kunjungan dan komentar agan. Komentar yang anda berikan menjadi motivasi saya membuat blog ini tetap hidup. Silahkan beri komentar yang berkaitan dengan artikel, blog, saran. Jangan berkomentar dengan bahasa yang tidak sopan.